Dansk LibreOffice forum Forum Indeks Dansk LibreOffice forum
da.libreoffice.org
LibreOffice i Danmark

FAQFAQ   SøgSøg   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   LoginLogin 

Mængden af data i et regneark

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Dansk LibreOffice forum Forum Indeks -> Regneark
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Jens

Indmeldt: 22. Okt 2003
Geografisk sted: Trekantsområdet

IndlægSkrevet: Tors Nov 06, 2003 15:09    Emne: Mængden af data i et regneark Besvar, med citat

Jeg har lavet et regneark med indeholdende 3250 linier og 5 ark med henvisning på tværs mellem de forskellige ark (funktionen LOPSLAG) og i øvrigt alm. sammentælling og udregning.

Mit problem er så, at kolonne- og rækkeoverskrifter samt fanerne med navne på de enkelte ark bliver fjernet, når jeg gemmer regnearket.

- nogle forslag ?

Jens
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Claus Sørensen

Indmeldt: 07. Feb 2004
Geografisk sted: Smørum, Sjælland

IndlægSkrevet: Lør Feb 07, 2004 12:41    Emne: Re: Mængden af data i et regneark Besvar, med citat

Jens skrev:
Jeg har lavet et regneark med indeholdende 3250 linier og 5 ark med henvisning på tværs mellem de forskellige ark (funktionen LOPSLAG) og i øvrigt alm. sammentælling og udregning.

Mit problem er så, at kolonne- og rækkeoverskrifter samt fanerne med navne på de enkelte ark bliver fjernet, når jeg gemmer regnearket.

- nogle forslag ?

Du bruger ikke mellemrum eller specialtegn i disse overskrifter og arknavne?
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Dansk LibreOffice forum Forum Indeks -> Regneark Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum

The Document Foundation  Open Source Licensed  No Software Patents! opendocument.xml.org