Dansk OpenOffice.org-forum Forum Indeks Dansk OpenOffice.org-forum
DA.OpenOffice.org
Vejledninger-Norsk forum-Internationalt forum

FAQFAQ   SøgSøg   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   LoginLogin 

Kopiering glippede

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Dansk OpenOffice.org-forum Forum Indeks -> Fejl og mangler
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Ditlev

Indmeldt: 17. Feb 2010
Geografisk sted: Djursland, Termestrup

IndlægSkrevet: Man Maj 03, 2010 21:48    Emne: Kopiering glippede Besvar, med citat

Jeg oplevede lige noget underligt. Jeg modtog en Wordfil (.doc) som jeg åbnede i OpenOffice. Jeg markerede teksten og trykkede Ctrl-C, da jeg skulle kopiere den et andet sted hen. Da jeg ville indsætte teksten (i et tekstfelt i en web-browser) skete der absolut intet. Jeg prøvede igen et par gange, og jeg prøvede at vælge Kopier fra menuen i stedet stadig ingen reaktion. Men var det OpenOffice eller web-browseren, der var sær? Så jeg startede Word i stedet. Nu kunne jeg godt kopiere og indsætte. Jeg lukkede OpenOffice (altså kun swriter) ned og startede igen. Nu var der ingen problemer med at kopiere.

Hvordan kan sådan noget nu lade sig forklare? Kosmisk stråling i mine RAM-klodser?

Ditlev Petersen
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Jens S

Indmeldt: 25. Mar 2007

IndlægSkrevet: Tirs Maj 04, 2010 9:10    Emne: Besvar, med citat

Det har tidligere været oppe i dette forum og jeg har også selv været udsat for det. Den bedste forklaring må nok være denne http://user.services.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=30&t=28054

mvh
Jens
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Dansk OpenOffice.org-forum Forum Indeks -> Fejl og mangler Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum

Get OpenOffice.org  Open Source Licensed  No Software Patents! opendocument.xml.org